...


Bild: Google.

Klockan är 05.30 och jag är väldig trött men nöjd med helgen. Lördagen var jag i Uskavi hemma hos Lars Otterstedt och Mette Marqvardsen och jag måste säga att de bor otroligt fint. Fin lantställe och där kan kan man göra så mycket och båda är härliga människor med konstnärliga tankar. Jag var där med flera organisationer för att diskutera om tankesmedja som de kallas. Att diskutera om olika kulturmöjligheter, vad man kan göra för en bättre stad i Örebro kommun. Det var en trevlig och avslappnad dag.

Söndag var en härlig dag med att ha kalas för pojkarna och de hade så trevligt med sina vänner - 8 skrikande ungar som sprang upp till pojkarnas rum eller ner till vardagsrum och även ut på gården. Fina presenter och de var nöjda och helt slutkörda på kvällen.

Nu är det måndag morgon, ny dag, nya tag och ny vecka så jag önskar er alla en härlig arbetsvecka för er som jobbar och fina dagar för er som är hemma.

/Kram Addiswa

Kommentarer
Postat av: Iréne Thalin

Åh tack detsamma ha en underbar vecka med all vardag som ingår och även skratt gråt och allt. Hoppas att veckan ger dig lite kraft också som du säger behövs. Glöm ej öva på N E J ! ///Puss!

2009-08-24 @ 08:24:23
Postat av: Tine

Åh Kaffe!!!! ;)

2009-08-24 @ 10:37:10
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Happy Anne

Ja jag ser verkligen fram emot mitt ny lght.Spännande.Jag bara funderar på hur jag vill ha min vardags ska se ut m.m. :)Jag försöker fånga de bra dagen jag kan njuta av och skrattar trots det allt.



Ha en bra vecka

KRAM så det känns

2009-08-26 @ 04:19:35
Postat av: Anonym

Ha en skön härlig Stockholmshelg min vän!



Fulltupp hela helgen - ingen chans att träffas tyvärr. Men Nästa fredag! Yeah!



KRAM!

2009-08-28 @ 16:55:10
Postat av: Iréne Thalin

Äh det var jag som skrev där ovan..... :)

2009-08-28 @ 16:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0