Lillpojken Colin blivit stor!



Det var inte länge sen Colin var så här liten och nu har min pojke



Blivit stor och börjar skolan. Det var en vemodig mamma som följde sin son till skolan. Colin var lite förvirrad att se massa barn på skolgården och när fröken ropade in alla barn och de satte sig runt en ring så var han so blyg och osäker - ja han upplevde en ny tid nu med skolvärlden.

Jag fattar bara inte riktigt varför tiden ska gå så fort och jag önskar min söta pojke all lycka på skolvägens stig!.

Puss mamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår det.. tiden rullar i väg. din pojke är så stor. samma som Albin som ska börja åk 1.. Snart är det lauras tur. Oj Oj.. KUl och spännanade för Colin med skolvärlden och få nya kompisar där m.m..

2009-08-17 @ 18:58:29
Postat av: L J

ja precis som min josefin. hon tyckte det var så spännande. hon trivs redan på rosta skola så det är skönt. kram

2009-08-17 @ 19:54:59
Postat av: Anne

Spännande förstår jag... och Vendela börjar inte förrän på måndag!.. önskar småttningar lycka till.. kramm!

2009-08-18 @ 08:34:58
Postat av: Fia

Ja, Edwin tycker oxå det är jättekul på skolan, ville inte hem när han skulle hämtas. hihi, hoppas det fortsätter så när han blir äldre. Haha

Ja, tiden går så galet fort! :)

Kram

2009-08-19 @ 08:56:05
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Iréne Thalin

Åh spännande för grabben! Och för dig! Vi följde småtti också till skolan och det var så mycket nytt och spännande. De längtar till skolan och vill sova så att det fort blir morgon igen! T gillar inte lördagar för då kan man inte gå till skolan! Ler!

/// Underbar och kort tid, man måste njuta av den så mycket det går för den tiden är så k o r t !

2009-08-20 @ 08:58:14
Postat av: Happy Anne

Tack för ditt inlägg. Ja tiden går alldeles för fort när man åldrar sig varje år..Adam börjar 2 klass nästa vecka och Alex började redan på förskola DS gruppen för två veckor sedan :)

Jaa det är kul att läsa din blogg..Jag hoppas Gud har gett mig min styrkan att orka och hålla mig upp i fortsättningen.

Kram så det känns

2009-08-20 @ 13:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0