Lista vad man gjort och är glad över!



Ser att jag knappast har tid att blogga. Tror inte jag kommer blogga så mycket nu inför Dövas Dag. Jag är otrolig stressad och det är så mycket jobb och ja jag är sjukt orolig att allt ska gå snett och otroligt att över 600 har anmält sig då vill man att allt ska gå bra och att det ska bli en succe helg!!

Jag kan iallafall skriva ner en lista på vad man gjort och är glad över

¤ Börjat på ett nytt jobb och tycker det är spännande och en ny utmaning för mig

¤ Ensam döv bland alla hörande på administrationen men med tiden vänjer man sig nog

¤ Jobbar och jobbar och jooobbbaaarr sena kvällar efter jobbet och planerar Dövas Dag

¤ Jagar politiker - de är otroliga - Örebro Stad är det verkligen en En Döv Stad??  Inte i mina ögon när politiker visar NOLL intresse inför Dövas Dag och det är helt otroligt!!!!

¤ Man börjar vänja sig vid att bo så nära stan och jag tycker det är L Y X I G T!!!

¤ Det börjar fungera nu varje morgon med pojkarna - att lämna dom på skola och dagis trots olika håll

¤ Hemmets vrå börjar bli klar men det är lite saker man behöver

¤ Har anmält Colin och Nick till Sweden Sport Academy - bra tycker jag då får de prova på olika sporter!

¤ Colin börjat spela fotboll för Rynninge Ik och det ska bli spännande längre fram och se matcherna.

¤ Insåg nu att det var sista gången min stora tös, Channie åkte gratis med mig till Stockholm ty hon blir 16 imorgon!

¤ Är glad att det fungerar bra just nu för Channie som börjat på Risbergska

¤ Är glad att Channie blir konfirmandledare åt lillasyster Athina som ska läsa och blir konfirmand i år!

¤ Har firat en kär vän  till mig som fyllt 40 och ack och ve - ska jag verkligen bli 40 snart??

¤ Glad att alla mår bra trots att att jag är den som är stressad, men jag ser till att barnen mår bra liksom jag gör!

Ha en skön vecka ni alla!

/ Addiswa

Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

En kanon lista! KRAM

2009-08-30 @ 21:23:33
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0