Årskrönika

Så var det dax att summera år 2009 och minnas de dagar och månader som året gått.

Tina, Colin och jag välkomnade 2009 uppe i Piteå tillsammans med familjen Carlsson

                   

I Januari månaden:

                  

Stortösen Tina fyllde år         Channie valde gymnasieprogram

Februari:



Yannick fick sharlakansfeber och var hemma i hela 3 veckor och var så himla sjuk.



Mars:



Visuell Filmgala

April:

   

Channies sista vårkonsert på Karl Johansskola och en vemodig känsla för mig som mamma att min stora tös så småning om inte går i grundskolan.




Maj:

                                   

Vårbal för Channie och alla niorna på skolan    Får reda på att vi flyttar från Brickebacken

Juni:



Skolavslutning för Channie som slutar grundskolan och så kom det tårar för henne och klassen medan jag med föräldrar stod i ett hörn och smågrät vi med.



Härliga dagar i sommarstugan och så var hela familjen samlad - härlig och viktigt för oss.

Juli:



Flyttade till Rynningegatan från Brickebacken :)

      

Colin och Yannick fyllde 6 och 5 år

Aug:



Madonnas konsert - helt underbart och tack Irene och Joakim för att ni förgyllde min dag.




Tösen Channie fyllde 16 år

September:

Dövas dag i Örebro och har inga bilder från det just i den här datorn.

Oktober:



min kära bror fyller 40

November:



Kära lilla jag som fyller 40. Älskar bilden som vännen Irene J tagit..



Tinas julkonsert som var helt toppen

December:



Det enda jag tänker och det bästa är att vi har så mycket snö och jag NJUTER.. Årtal sen vi hade så mycket snö faktiskt.

I morgon är det årets sisda dag och då ska jag och pojkarna fira med familjen Lindroth

Hur blir eran nyår?












Trackback
RSS 2.0