Just nu...

Är det så himla stökigt hemma och där vill man inte vara för nu är det två rum som ska



Alltså Channie och pojkarnas rum så alla saker är i vardagsrummet och i hallen både uppe och nere och det är irriterande, men får härda ut och snart blir det klart.

Ska bli spännande att se sen vad Channie sen bestämmer att göra med sitt rum för hon ska få köpa lite nytt till sitt rum. Killarnas rum ska jag försöka inreda på bättre sätt så att det blir lättare för killarna att leka med allt de har som spel, tv och annat.

Ska ta kort sen när det är klart.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Fia

hihi, Edwin var sjuk och jag hr bra arbetstider, då hinner jag bra. :) Jag är inte riktigt klar med godistillverkningen ;)



Kul med tapetsering! Hoppas dina barn blir nöjda! :)



kram

2009-12-03 @ 18:54:17
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0