Nicks lucia och Channies lussebullar...

Yannick och hans avdelning hade lucia i går (måndag) och jag och Colin gick dit för att titta och lyssna.
Barnen sjöng ute på gården och det var kallt men mysigt. Som vanligt krånglade kameran och den ville
inte funka suck, men sen när vi var inne och fikade så funkade den - T Y P I S k T


pepparkaksgubben Nick som fikar


Storebror Colin som tittar och funderar på pepparkakan!


Glada Nick



När vi kom hem så hade stortösen gjort lussedeg och sen ska göra lussekatter - WOW hon klarade det utan mig!




När lussebullarna var klara så åt vi allihopa och drack glögg och jag måste erkänna att Channies lussebullar var  G O D A och mycket bättre än mina lussebullar som jag brukar göra.

Trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0