Nu på morgonen...

Det var väldig lätt at väcka grabbarna mina som annars har det lite svårt att att vakna varje morgon när det är skola och dagis.

Nu är det tid för


Bild: Google

för att varje morgon vakna och öppna en lucka. Pojkarna vaknade av glädje att det är första december idag och att de får öppna en lucka som innehåller en chockladbit i varje ruta. Nu har de något att se framemot, men
min fråga är:

Hur bra är det att låta killarna öppna en lucka med chocklad varje morgon??

Jag vill gärna att de öppnar på eftermiddagen när de kommer hem från skola och dagis, men det vill dom inte.

Hur gör ni?

Kommentarer
Postat av: malin l

hihi.. ja jag undrar oxå har sagt till filip att öppna den godis (haribo) kalander efter dagis men han vägrar.. han har 4 st kalander som han fick av andra.. känns lite för mycket på en morgon men han är såå lycklig så kan inte stoppa ;)

2009-12-01 @ 09:40:14
URL: http://filiponelly.blogg.se/
Postat av: Iréne Thalin

Hejsan ja efter middagen och läxor då får de sin chokladbit.. Så gjorde jag med tjejjerna.. Småttingarna har ej chokladkalender i år.. =)

2009-12-01 @ 09:49:42
Postat av: maria

barnen gör varje morgonen när de har vaknat och ätit frukost klar så får dom öppna innan de ska i väg till skolan och dagis.. :)

2009-12-01 @ 18:59:28
Postat av: Jos

Mina barnen får sin chokladkalendern på morgon... Kram

2009-12-03 @ 13:25:50
URL: http://joskankkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0