Underbar Lucia helg!

Jag är så nöjd med helgen även om jag är så trött så trött.


Bild: google

Gårdagens Lucia  vaka på Ånstagatan 5 blev en succe. Dövas förening i Örebro Län, Örebro Dövas Ungdomsklubb och föräldrasektionen arbetade tillsammans och ordnade Lucia vaka med pubafton.

Det var jätte roligt att så många ungdomar som kom och där samlades både unga och gamla tillsammans och för mig var det så härligt att se.

Minnen kommer tillbaka då jag minns att jag tyckte det var kul som ung att gå till gamla Billan och få träffa de äldre, jag var med på lucia vaka varje år, var med på många aktiviteter som både unga och gamla gjorde tillsammans.

Så är det inte i dag vilket är tråkigt, men i går var det så SKOJ att få se  blandade ålder.

Jag jobbade på pubaftonen och jag bara njöt av kvällen även om det var så mycket man ska göra hit och dit och att små saker hände som löste sig till positivt.

Det roligaste var att ungdomarna var så nöjda och de ser verkligen fram emot att få komma till Ånsta flera gånger då vi ska ordna pubafton igen nästa år!

Tack för en fin och härlig Luciavaka!.


Söndagen

I dag var jag och grabbarna till Ånsta igen och jag började med att hjälpa till lite då det blev lite oväntad att SÅ mycket folk kom. Många barnfamiljer och även kom äldre också och så var jag lika GLAD igen för det är sååå roligt att se så många komma till våra aktiviteter.

Vi oroade oss om allt skulle räcka för vi hade inte räknat med att så många kom, men det räckte precis.

Kul få se ÖDU ungdomar sjunga och barnen klä sig till tomtar, peparkakor, tärnor och det var så vackert.

Jag är riktigt nöjd med helgen och jag kan bara säga att det var en succe helg för

DFÖ, ÖDU och Föräldrarssektionen

TUMMEN UPP FÖR ER!

Kommentarer
Postat av: AnnaN fran Washington DC

TOPPEN!!!!

2009-12-14 @ 01:54:37
URL: http://nordgold.blogg.se/
Postat av: maria

kul för er :) SJälv skall vi vara med aktiv som föräldraklubben ordnar men tyvärr dyker sjukdom som gäller.. kram kram

2009-12-14 @ 12:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0