Varje år...

Varje år säger jag att jag SKA köpa julklappar i god tid, men vad tror ni om mig?? Det blir aldrig så!!



Det är min första dag av min ledighet och det första är att jag och barnen ska dra till Marieberg och handla våra första julklappar. JA det är alltid så att vi handlar i sista minuten och vi har lärt oss att inte gnälla om köerna är långa.

Men faktum är att vi alltid köper riktigt bra saker och man kanske är klokare i sista minuten?? Vem vet..

Nu hoppas jag att jag hittar allt som barnen önskar sig och sen åker vi hem och slår in alla julklapparna.

Imorgon bär vi oss iväg till vår kära sommarstuga och det är långt ute i skogen och där är det så mycket snö, så himla kallt men så mysig så mysig och jag längtar så att tända brasa, få upp värmen och klä upp julgran med barna mina.

Vi firar med vår kära mormor och morfar och sen dagen efter kommer släkten.

Åhh vad vi längtar


Kommentarer
Postat av: maria

Ha kul i sommarstuga nu !! kram kram

2009-12-22 @ 16:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0