A valentine day to you & Happy Birthday Irene




Jag vill onska eder alla en riktig fin Alla Hjärtans dag, ni mina kära vänner , ni som är kära, till min älskade familj, till släkten och alla bloggläsare.

Solen skiner stálande och det är sa härligt att se.

Jag borjade dagen med att gora Amerikanska pannkakor med äggrora och bacon - en härlig frukost som vi gor ibland till barnens glädje.

Sen är det en speciell vän som fyller år och jag gjorde världens tabbe, men se pa min harliga van och hennes sota dottrar:



Min kära och bästa väninna, visst är hon en härlig kvinna pa 40 bast. Hon är en underbar mor, en fästmo till en härlig man, en bra van som betyder mycket for mig. 

Lilla jag gjorde världens tabbe och skickade sms till henne:

GRATTIS MIN KÄRA IRENE PÁ 400 ÁRSDAGEN. Tusen hjärtor i rosor vill klanen Stenstrom sända  till en underbar kvinna pá sin dag och alla härtans dag. 
                                                                                          Kram Addie & Co

Efter en stund svarade hon pa sms:

Herregud 400 ar hick!   Tack sotnosar ni är underbara!

Typiskt lilla mig som gor bort mig och det är ganska vanligt att jag gor det. Men tack och lov att Irene forstod ända.

Grattis åter pa din stora dag - jag onskade sa att jag var och firare dig, men nar vi ses så kommer jag att gora nagot fin for dig.

/ Ha en riktig fin dag ni alla och ta väl hand om varandra

Ms Valentina Addiswa

Kommentarer
Postat av: Järnlady

400 år - ung visst! Iréne får jättefin dag med kära och nära.

Vi skickar med massor av KÄRLEK till familjen Stenström!

Ha en underbar alla hjärtans dag i härligt vädret.

KRRAAAMMM - det känns.

2009-02-14 @ 14:41:46
Postat av: Ingela

En alla hjärtans dag kram till er från oss här!



Puss å Kram

2009-02-14 @ 19:28:49
Postat av: maria bra

Skickar ett massor alla hjärtans dag STOR kram till er :) från oss



Kraammmm

2009-02-15 @ 06:40:43
Postat av: Iréne Kvist

Hehe skrattade gott åt 400 år och förstod det var mobiltryckfelsnisse men det var bara kul! Trist att familjen mår krasst. VET hur det är eftersom jag ju också har barn. Helt förståeligt!!!

Men se till krya på er och spec lilleman och KRAMA hårt när vi ses. TACK för den fina dagen jag fick igår! Mina tankar var hos er som inte kunde komma.



KRAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

2009-02-15 @ 19:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0