Myshelg...

Nu känns det skönt att mina ungar är helt friska och gladare trots att sportlovsveckan blev förstört för deras del.

I går lördag hade vi myskväll med

  att äta gott och se  och grattis till Molly och EMD

Idag söndag behöver vi komma ut lite och speciellt flickorna behöver komma ut och andas och få frisk luft eftersom de varit inne en he vecka.

Vi har bestämt att vi ska besöka

 Mariebergskopcentrum och jag hoppas innerligen att de har¨oppnat


En av min favorit affär och jag lovar att ni som bor i Orebro kommer älska affären. Det sägs att den öppnas nu i feb

Sen blir det nog en sväng till   och spanar lite där sá det gäller  att hálla i plánboken.

/Addiswa

Kommentarer
Postat av: maria bra

ha kul idag i marieberg :) krammm och ha en bra dag !!!

2009-02-22 @ 08:55:29
Postat av: Tiny

Kom precis därifrån Ikea,, hoho.. missa varann då! :p

Kramen

2009-02-22 @ 12:01:33
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Piggelin

Har lagerhaus öppnat då? Tänkte åka till marieberg nästa vecka..:)

2009-02-22 @ 13:48:41
URL: http://dansarengirl.blogg.se/
Postat av: maria bra

Glömde inlägg. såg ni paulina och isabella via tv igår kväll ? på melodifestivalen, hihi.. själv vet jag inte om de var med i skräm ? eller var de inte med i skräm ?? hihih...mycket folk o vackert här leksand, iskonst, m.m... kramm

2009-02-22 @ 15:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0