Efter 2 veckor..

Grabbarna mina är som tvillnigar som många av er vet. De har nu varit isär i två veckor och det har aldrig hänt tidigare.

I dag fredag 9/1 återförenades de och nu är de som fastklistrade och bara kramar och leker med varandra.

För min del har det varit sköna dagar att ha en pojke hemma och tagit min tid att koncentrera mig på Colin först och sen Yannick. Jag kan nu också se vem som är den vilde och vem som är lugn för det kunde man inte se tidigare.

Kommer definitivt att göra det här då och då för killarna behöver få komma ifrån varandra så oskiljaktiga som de är,

/Addie


Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

:-) ja de behöver paus från varandra Channie och Athina har ju egna kompisar och fritidsaktiviteter så de kommer ifrån varandra.. inte lika lätt för dem som samma dagis, är tillsammans hemma och på fritiden oxå! kraaam på er..saknar dig..

2009-01-09 @ 16:49:52
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Järnlady

Repris från kommenterat i föregående inlägget som råkade lägga till felaktigt.



Åh Sött att de har saknat varandra så mycket.

Bra veta att de två bägge älskar varandra som syskon även om de bråkar, :D.



2009-01-09 @ 20:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0