På bio med vänner...



I går (söndag) var jag på bio med några vänner och kollade på Benjamin Buttons otroliga liv .

Måste bara säga att den var så otrolig bra och trots att filmen var nästan i 3 timmar satt jag som fastklistrad och förundrades över filmen.



Skådespelarna Brad Pitt och Cate Blancett  var otrolig bra.  Jag har egentligen svårt för att se filmer som visas på 1800 talet eller så, menar i äldre stil, men jag tyckte om den här filmen. Filmen handlade om Benjamin Buttons liv och den var som sagt otrolig BRA. När filmen  var klar så kom man ut från biografen med tårar i ögonen för det slutade sorgligt men ändå så vackert på något sätt. För att inte säga så mycket om filmen så rekomenderar jag er att se filmen för jag ger filmen five stars.



Tack T, J och C för en trevlig stund i biografen och att man gick hem nöjd efter filmen

Kram Addie

Kommentarer
Postat av: Järnlady

Va? Vi tittade på filmen på samma dag ? Min dotter Malin o jag tittade på eftermiddagen, därefter satt vi och bäbblat över fikan fram till kvällen. Måste vi missat varandra när vi gick ut medan ni väntade inne, synd!

KRAAAM

2009-01-21 @ 05:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0