sitter...



Just nu är klockan snart 16.45 och jag tycker det är så LYX att sitta här på jobbet så sent och så LUGNT som jag nu känner inombords. Ingen stress och inga massa tankar på:

Hur mycket är klockan
När går bussen får ju inte missa det
Måste hinna till dagis innan kl 17.00
Hmm vad ska man äta till middag
Måste ju fixa det och det och det där

Det känns skönt och snart ska jag klä på mig och sätta på jackan och ta en promenad till stan. Det ska bli intressant att se vad jag gör när jag kommer hem sen. En sak  vet jag är att jag ska fortsätta läsa en bok som jag helt enkelt är fast i för boken är så bra.

Svar till er som kommenterat vad jag kommer göra - flesta av er ger mig tips om att ta ett varmt bad och det hade jag gärna VELAT men tyvärr har jag ingen badkar hemma så det är väl något annat jag får göra och koppla av med.

Jag tror tyvärr att jag kommer röjja undan lite saker som behövs kasta, men det får vi se när jag är hemma sen.

/Trevlig afton och kväll

Kommentarer
Postat av: Cokoris & Mio

Glömt du flyttat :-) för i Nora hade du badkar vet jag! :-) sorry för en värdelös tips hihi.. men sköööönt slippa tänka vad klockan är och man mst till dagis etc... njut!! kram

2009-01-12 @ 17:04:59
URL: http://misscokoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0