Tro det men...

Tro det eller inte men i dag är det torsdag och grabbarna mina kommer HEM IDAG.

Äntligen lite liv i hemmets vrå och då kommer jag som vanligt och ofta säger


"spring inte runt så mycket här hemma"


" Men Nick så där gör man inte"


"Sluta slåss sätt er och lek fint tillsammans"


"Col, Athin nä Chann jag menar Nick vad gör du?"


"Städa ert rum det ser ju ut som ett bombnedsag"


" Snart kommer Bolibompa så sätt på er pyjamas nu"


Så där kan det låta när jag har grabbarna mina. I morgon kommer töserna och då blir det livat igen.

/Addie

Kommentarer
Postat av: Cokoris

GAPSKRATT!! Tack för hjälpen i gårkväll..kram

2009-01-15 @ 09:42:35
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Iréne K

=D

Ler igenkännande!



Ungar är ju hopplösa besvärliga vansinniga utmattande ----- och alldeles underbara!



Saknar mina varannan vecka och Joakims ungar.. Man skaffar ju inte barn för att ha dem varannan vecka - man skaffar dem för att ha dem jämt. Leda dem till vuxenlivet... Förstår dig fullkomligt!!!! I

2009-01-15 @ 10:09:20
Postat av: Järnlady

Smile - Håller helt med Iréne K.



KRAM - det känns





2009-01-15 @ 11:10:42
Postat av: jenny

Du och jag som älskar Lagerhaus, jag har en glad nyhet till dig : Lagerhaus kommer att öppna en butik i Marieberg. Det ska tydligen vara nu i början av februari om jag nu minns rätt! Kul!



Stor kram

2009-01-15 @ 18:44:25
URL: http://jennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0