Underbara dagar och nya tag..

God fortsättning 2009 till mina bloggläsare!

Jag, Tina och Colin tillbringade 4 hela underbara dagar uppe i Piteå och bodde på en lantgård.  Måste säga det var helt fantastiska dagar att avsluta året på. Tyvärr var min kamera helkass och den ville inte funka och jag som köpte den dagarna innan jul. Men här kommer lite bilder

 Colin som tycker resan ska bli så spännande och ville visa sin nya väska

 Trött blir man när det är så många timmar upp tll Norrland

 Stugan som vi sov i 4 härliga dagar

 Vad coolt att man kan sova där uppe

 Utanför ser man alla fina hästar och red gjorde vi varje dag

 Pitepalt fick Colin o Tina smaka. Colin älskade det men inte Tina

  Tina o jag och nu ska vi åka med skoter upp till Bergen o titta på alla fyrverkerier över Piteå

 Tina o Colin sitter i skotervagn och lilleman fullkomligt helt frälst i skoteråkning.

 Jag med mina underbara vänner, Rune och Ylva Carlsson och vilka fantastiska dagar jag och Tina och Colin fick hos dem. Vi älskar stället vi var på och dit ska vi definitivt åka i sommar och lära känna Norrland mer.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Låter som att ni hade haft det bra däruppe och att ni har fått uppleva den riktiga nyårsvinter...

God fortsättning!

KRAM

2009-01-02 @ 11:32:24
Postat av: Järnlady

Det syns väl på bilderna hur härligt ni haft däruppe.

Vi ses på onsdag men vi hörs dag före.

PUSS

2009-01-02 @ 11:56:32
Postat av: Ingela

Åh vad härligt ni hade det. Längtar till vår weekend i Sälen snart, åka skoter o mysa o ha oss.



Kraaaam! Pussss!

2009-01-02 @ 12:28:05
Postat av: Catharina

Så mysiga bilder.. :) Det var rätt länge sen jag åkte snöskoter.. Är sugen på att åka.. :) När?? och Var?? hmmm God fortsättning på det nya året. Kraam

2009-01-02 @ 20:37:53
URL: http://caromira.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så mysiga bilder.. :) Det var rätt länge sen jag åkte snöskoter.. Är sugen på att åka.. :) När?? och Var?? hmmm God fortsättning på det nya året. Kraam

2009-01-02 @ 20:38:18
Postat av: Anonym

härliga bilder.. extrakul att ni var hos rune.. vi e lite av barndomskompisar nere i skåne.. kollo på tidigt 70 talet, där hans mamma var "chefen" och hans mormor "kökschefen" :) önskar er ett bra 2009.. kramar

2009-01-16 @ 20:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0