Utmärkelse för kreativ blogg

                                                          

                                                           Reglerna för utmärkelsen är följande:

     1. Sätt loggan på din blogg.
     2. Länka till personen som utmärkelsen kom ifrån.
     3. Nominera minst 7 andra bloggar.
     4. Länka till dessa bloggar i din blogg.
     5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar


 

                                                       Och jag vill nominera följande för sin kreativitet


1. www.luckyprince.blogg.se : För att Mio och hennes matte skriver mycket trevliga rader om vad de gjort. Matte är en kär vän till mig och jag är helt förälskad i Mio som är en så härlig hund. Mio är en härlig hundmodell med alla fina kläder som han har på sig

2. www.jennyk.blogg.se : Gillar verkligen hennes sida och jag är så imponerad av alla fynd  hon hittar på second hand affärer och dessutom skriver hon om heminredning som är så intressant.  Det som är kul är att hon kombinerar inredning och familjeliv på så fint sätt.

3. www.babyrandone.wordpress.com För att  det är min älskade kusin Nina som bor så långt over there i USA. Det är härligt att följa henne och få se Elsa och Destin utvecklas och det känns skönt att få läsa hur hon har det och känna att hon helt enkelt bor nära mig.

4. www.annemaj.se : För att hon skriver om vardagen och att vara synskadad, hon är som en ambassadör för så många som kommer förbi till hennes blogg och ger den kunskapen om hur det är att vara synskadad och blind.

5. www.mindstine.blogg.se : En av min käraste vän man så sällan ser trots man bor nära, men att det är härligt att läsa hennes blogg och på ett sätt vet hur hon och familjen har det.

6. www.pepo.blogg.se : För att hon skriver på så naturlig sätt om familjelivet och en kär vän till mig med.

7. www.zharmy.blogg.se : Njuter av att läsa om Linnea och det som är härligt är att Linneas mamma skriver åt henne precis på ett sätt om ett barn ska låta och det är bara helt mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0