visslar o visslar..



Visslar det är nog det jag gör för det mesta.. Allvarligt talat är det  för tyst  här hemma och saknar alla de hemska ljud som barnen för med sig i hemmets vrå..

Räknar redan dagarna tills de kommer hem..

De närmaste väninnorna har sagt ett antal gånger att jag borde resa bort, utomlands eller åtminstone till nån plats där jag kan koppla av och vara helt ensam - måste säga

Sorry friends, det kommer jag definitivt inte klara av för jag är för SÄLLSKAPSJUK och måste ha folk runtomkring mig.

/Addie

Kommentarer
Postat av: Iréne K

Men hemmet är ju där man lever och där man egentligen SKA kunna koppla av i första hand innan man kan göra det utomlands. Har jag lärt mig iaf... så jag förstår dig!!!! =)

2009-01-14 @ 07:43:57
Postat av: Ingela

Sätt på musik, Lugna Favoriter körs här hemma :)



Puss!

2009-01-14 @ 09:00:17
Postat av: pepo

Jag är likadan. Är för ssällskapsjuk. Jag klarar absolut inte att sitta själv på restaurang och rullar på tummarna. Glöm det. Näää.. Jag förstår dig verkligen..Kramar Ps har bestämt mig. Du blir lycklig av beslutet. Du förstår nu va? Ds kramar

2009-01-14 @ 10:29:26
Postat av: maria bra

Du är inte ensam, samma med mig, vill gärna ha sällskap t.ex restaurang, resor osv.. Du kan ta med nån vän till t.ex lilla resan t.ex torsdag-söndag, eller fredag-sön. man behöver inte resa utomland utan kan närheten norden eller t.ex England osv..

Kram på dej :)

2009-01-14 @ 17:52:19
Postat av: Järnlady

HIHI

Jag misstänkte deeet!

STÅ UT i sköna ensamhet, men det finns ju TV;n, böcker och internet!

Även bildtelefon och mobil.

Puss o Kram





2009-01-14 @ 20:39:42
Postat av: Anonym

Hoho! Ja gör det - att snoka i förrådet vad som finns och kanske hittar du ngt kul? ;) Annars kan du bara ta det bara vara och ägna dig framför tv för barnen brukar ta över. Jag satt och glodde på tv flera timmar och njöt vid några tillfälle då barnen inte var här. Jag är barnfri kanske en helg i månaden. Och det finns saker att göra men det får man göra DÅ man VILL och inte "MÅSTE", för det kan man göra när man har barn i röran;) ha det gött!!

2009-01-14 @ 21:58:38
URL: http://helenjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0