....

Hurra att hyresvärden godkände besiktningen och nu slipper vi Brickebacken!


I dag besökte jag mitt nya jobb och jag kommer börja jobba där den 11 aug. Jag kommer att jobba på Stadsbiblioteket som bibliotekarie och kommer ansvara en hel del med resursbibliotek. Alltså kolla upp material på teckenspråk se till att böcker översätts på teckenspråk, ha kontakt med samtliga bibliotek i hela Sverige, ha koll på vad man beslutar på regeringsnivå när det gäller böcker och sånt. Jag tycker det ska bli spännande och det är även en utmaning för mig.

I början kommer det kännas ovanligt eftersom jag sitter högst uppe på administrationens avdelning och där blir man ensam döv bland alla hörande. Vilken omställning det blir för mig som jobbat på Tullängsskolan i över 3 år och dagligen jobbat med döva/hsk och haft många döva arbetskamrater. Jag tycker det ska bli så spännande och jag längtar faktiskt.

Jag kommer också plugga 25% och det ska bli spännande med studier.

Några händelser nu och kommer att hända:

Channie är på läger fram till lördag den 4 juli


Pojkarna kommer hem - längtar sjukt mycket efter dom för de har varit hos mina föräldrar i 2 veckor.


Packa upp så mycket det går


Min kära bror, Tomas som bor och arbetar i Östminor kommer hem den 12 juli med sin fru och 3 bonus barn - vi ska tillbringa i sommarstugan och jag längtar efter honom. Tomas träffade vi för 3 år sen så det var LÄNGE sen
välkommen hem kära bror


Colin fyller snart 6 år!!!!!!! Tiden bara rusar iväg.


Ha en fortsatt skön sommar i supervärmen


/Addiswa

Kommentarer
Postat av: Jono

Skönt för dig att få en jobb på stadsbiblioteket. Grattis!

Kommer nog sakna dig som kontaktperson till elevrådet. Och tack för all tid som du har ställt upp för det.

2009-07-02 @ 21:05:43
URL: http://jono89.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena Hagnell-Olehn

Grattis till det nya jobbet! Hittade hit via andra bloggar :) Själv ska jag också börja på ett nytt jobb som vikarie på Iris Hadar och ska undervisa SFI-elever, så det blir spännande. Ha en fortsatt skön sommar!

2009-07-03 @ 08:34:19
Postat av: maria bra

vad kul och grattis att du får ett jobb på stadsbiblioteket :) hälsa colin och grattis på födelsedagen :) kram krammmm

2009-07-03 @ 08:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0