En tidig födelsedagspresent!

I höst blir jag en kärring på 40 bast! Jag har faktiskt ångest över att jag ska bli 40 år - Ja, jag har ålderkris och det erkänner jag.

Jag vill inte ens tänka på vad jag ska göra, om jag ska ha fest eller om jag ska smita för jag vill inte tänka på att man fyller om ca halv år!!. 

Jag fick en tidig födelsedagspresent från mina kära vänner, I och J. Det första jag tänkte på är att de är lite taskiga som ger mig en så tidig present och att jag åter ska känna ångest över att jag snart blir 40 år!!!!. Jag fick ett kort och tyvärr är bilderna lite pass mörka, men mig kan ni iallafall se



Här läser jag och fick en gåta från I och J så här tyder det:

En liten gåta:


Svart BH
H&M
SEXSEXSEX
Olaglig adopterade
English rose
Ikon
Glugg




Jag är jätte dålig på gåtor och försökte tänka och täkna, men men!!



Var tvungen att fråga mina flickor om de visste, de var snabbare än mig på att gissa vad gåtan var


Efter en stund var jag tvungen att fråga om ordet glugg, sen kombinerade jag med svart BH och det med
adopterade.


Vågade jag gissa om jag tänkte rätt?  Det är omöjligt - nä är det sant?? nää nu vet jag vem, men otroligt nää det är väl inte sant..


Till slut vågade jag fråga och tro på det bästa om det var.....





JAAA fick en konsertbiljett med en mycket bra plats till Madonnas konsert Aug


SKREK AV LYCKA OCH KRAMADE I OCH J OCH FRÅGADE OM DET VERKLIGEN VAR SANT...

 Så glad är jag över biljetten


Madonna är en av min favorit idol och har alltid beundrat henne


För 20 år sen så gick jag och min kära vän ocdh lyssnade på Madonna men dock utanför och man kunde se henne långt därifrån, men musiken var så högt att man njöt av ändå.


Tänk att jag får åter uppleva det med speciellt I och så klart med J


Är så lycklig och längtar redan!


Göteborg - Se upp snart kommer JAG!!!


Stort tack till familjen K och T igen


/Kram Addiswa

Kommentarer
Postat av: Iréne J

Smile! Grattis i förskott, ja det är långt dit kvar du fyller år.

Trevlig helg

2009-06-05 @ 20:05:50
Postat av: Jos

Så kul du fick biljett av vänner!.. Kram Jos

2009-06-05 @ 20:24:46
URL: http://joskankkonen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Man ska NJUTA av livet, så du, njut av att du blir 40 år jag ahr hört talas att det är den bästa åldern man kan ha! Dessutom smakar mognare viner bättre också! ;)

2009-06-05 @ 20:28:14
URL: http://rainred.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

WOW vilken present du fått , shysst vänner du har!!! hihi... MISS YA!! trrevlig helg på dig vännen! KRAM

2009-06-05 @ 21:49:01
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: maria bra

Vad kul :) att du ska nere till göteborg !! När ?? Ska jag säga grattis i förskott eller ska jag vänta till höst så säga grattis ? Både är bästa !! GRATTTISSSS GRATTTISSS :) Krammmm

2009-06-06 @ 07:52:50
Postat av: rosi

åå härlig.. så rolig att du fick biljett.. jag minns när jag fick biljett av min barndomsvän moa. rod stewart. han är min favorid.. när jag fick biljett var jag piiii överlycklig MAX.. jag förstår exakt hur du upplevat just nu.. jätte rolig!!! men du.. 40+ är ju härlig!!!! jag var som du innan men nu vill jag inte tillbaka under 40 hehehe.. kram

2009-06-06 @ 07:57:45
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Ingela

Du tjejen, ha inte ångest - se på mig en underbar 40+are som njuter av livet!



Va avis jag blir, ska du på Madonnakonserten åhhhh. Vad roligt för dig, blir pi en upplevelse!



Puss

2009-06-06 @ 09:16:25
Postat av: Iréne

Ser fram emot den dagen py! Har väntat i 19 år!!!!!!



YEAHHHHHH!!!!!!

2009-06-06 @ 18:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0