Min kära Channie



I dag var det din dag och du slutade i nian (10 juni) Jag fattar bara inte riktigt att du nu gått ut grundskolan.

Jag minns dig den dagen då du började skolan och var så förväntansfull. Du hade en söt rosa klänning, vita skor, vit kofta, flätor i håret med rosa band och en söt ryggsäck som jag köpt tll dig. Din första fröken hette Victoria  och ni alla välkomnades med sång och ballonger.

Det kändes som i går så jag förstår inte riktigt varför tiden gått så fort - är det så tiden ska vara?.

Nåväl dagen var bra, vädrets makter var snäll som inte lät oss bli blöta. Ni var alla jätte fina och det var jobbigt att
se när ni klasskamrater skiljdes åt och grät, jag grät och flera mammor gjorde det med, men det var med både  sorg och glädje.

Du fick en härlig present - en egen dator som kommer till bra användning och jag, lilla mamma blev avundsjuk för det var en riktig bra dator du fick och en sån vill jag gärna ha. Kommer smyga lite för att använda den :0)

Jag önskar dig all lycka och det kommer gå bra för dig i höst. Jag hoppas att de tre år du ska gå gymnasiet inte går allt för fort. Låt tiden stanna ja bara stanna lite långtsamare.

Älskar dig Channie

Kram mamma Addiswa

Kommentarer
Postat av: Iréne K

Vi här i familjen Kvist & Thalin önskar Channie största möjliga LYCKA i framtiden både inom skola, arbete och kärleken till familj vänner och den hon träffar i framtiden!



Förstår dig fullkomligt Addie, för mig blir det så om två år. Buhääääääää!



=O ( min blogg uppdaterad )

2009-06-11 @ 20:28:32
Postat av: Tine

Oh! Redan ute från grundskolan!? Jorå, ja visste det - men tiden bara "springer" sin väg! Minns dej Channie o syrran Athina första dagen i Västanvik, ni var så småååå! Nu stora snygga tjejjen! Du e otroligt vacker tjejjen! MegaKram!!!

2009-06-12 @ 17:46:09
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: channie

åh jag älskar dig

2009-06-22 @ 22:46:50
URL: http://ohlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0