Channies sista vårkonsert...

I dag har jag bokat biljetter och äntligen lyckades jag boka första och bästa raderna för att se min stora tös sista vårkonsert.  Jag har alltid varit i god tid att köpa men ändå hinner folk ringa som tokdårar och bokar första raderna och jag har inte lyckats som jag gjorde idag så nu känner jag mig GLAD

Jag rekommenderar er att kolla på Karljohansskolans fantastiska vårkonsert de är otroliga och jag njuter varje gång när jag lyssnar på dem.



Karl Johans skolans konserter tillhör Conventums mest välbesökta och
populära arrangemang. I år hålls vårkonserten i Conventums kongresshall.

Två föreställningar, den första startar kl 15.00 och den andra startar 18.00


Karl Johans Skola Vårkonsert
Söndag 19 April
Conventum Kongresshall (sittande)
Pris och biljettinformation: Ring Örebrokompaniet telefon 019-21 21 21.


Kommentarer
Postat av: Maria J

JAg ska kolla också och jag är där kl 3, men vet inte när du kommer dit?!

Sitter på 4:de raden vid sidan så att säga men mot mitten.

Kraam

2009-03-26 @ 08:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0