Colin och Emina..

Det sägs att den man träffar för första gången på vår vida jord finns det en speciell band mellan efteråt.

Colin och Emina, de har en stark band  och de träffades för första gången när Colin bara var 2 timmar gammal och Emina var då 4 månader



Tiden har gått allt för snabbt och jag älskar verkligen bilderna på Colin och Emina tillsammans, bilder säger mer än tusen ord

                                                               



I dag är det söndag den 1 Mars och Colin är överlycklig att Emina ska komma och hälsa på med sin lillasyster Lea.

Colin tänker mycket som jag inte tänkte som 5 åring för jag tänkte inte ens på pojkar på den tiden. Till oss säger han att Emina är hans flickvän och med henne ska han resa jorden runt, skaffa barn och bo ute på en hästgård och uppe i Norrland med hästar och skoter.

Hur många barn i hans ålder tänker så?? min Colin är bara för go för go...


Kommentarer
Postat av: Fia

Hihi, din son är en riktig romantiker! :) Undrar om det stämmer in sen när de blir större? Edwin har inte tänkt så långt än, är så upptagen med fotbollen och säger att han måste bli proff på att spela och springa fort från tjejer som hela tiden vill pussa honom. Haha..

2009-03-01 @ 12:52:30
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Addie

Fia: Ja bra fråga om det blir så i verklighet eller inte. Det ska bli spännande att se. De blir säkert vänner livet ut oavsett vad som händer, blir det de två eller någon annan så kommer vänskapen vara där ändå

2009-03-01 @ 13:39:56
Postat av: maria bra

Oj så söt och romantiker de :) spännande att se när de blir större :) Albin är fortfarande lugn pojke, gillar inte sport än.. he he :) Men han tycker om hästar.. arv efter Isabella undrar jag ?? Kramm

2009-03-01 @ 17:21:33
Postat av: Tiny

Så sött! Så fina bilder! Glömt den på BB, så små de va! Saknar!

De andra bilderna var väldigt söta! ;)

Nu hinner jag läsa.. sitter på jobbet o tittar lite! Ja,, Emina sa ju imorse - idag ska jag åka till min pojkvän! ;) Hon har ju sagt samma att barn ska de ha och gissa HUR många hon sa!? Guess!! Jo 5 stycken! Jag har inte talat om hur många Colin sa.. fniss!!!

Vi får långt å åka hälsa på barna våra då i framtiden.. Norrland.. ;)

Kramen och TACK för idag! Hittade en hel del till födelsedagsbarnet på onsdag ;)

2009-03-01 @ 21:14:30
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: cina törnblom

Ja håller med Fia...Så lockigt hår Colin har. verkligen söt.. ojoj kommer det att köa av tjejer i framtiden eller då gäller det bara Emina i Colins ögon hihi..Man vet ju aldrig hi..Ja fina bilder.. och där BB så liten de var... och nu e de lite större o nästa gång är det bara större o större...Kram!

2009-03-01 @ 22:01:03
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/
Postat av: Addie

Fia: Ja man kan se att Colin är en romantiker så mycket som han säger om Emi och vad han ska göra för henne.



Maria Bra: Ja det blir spännande. Jag tror Colin satsar på fotboll eftersom han tränar på söndagar.



Tiny: Ja visst var de så smååååå usch att tiden ska gå för fort. Haha jag hoppas innerligen det inte blir Norrland för de två haha. Kraaamm



Cina: Den bilden på Colin med Emi hade han rätt kort lockigt hår nu har han håret längre nästan ner till axlarna och stora lockar och han är så söött i den.. Får be mina flickor bli Colins livvakt från alla tjejer haha.. Kram

2009-03-01 @ 22:44:17
Postat av: Åsa

Håller med dom andra colin är så söt med lockhår och det är så roligt att dom fortfarande träffa och leka sen dom fött... MYSIG... KRAM

2009-03-02 @ 05:30:18
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Anne

Vad du skrämde mig som jag trodde du har fött bebis IGEN.haha jag läste inte ordentligen din blogg..Nu läste ordentligen...

Jättegulligt av grabben om flickvän :) hehe



KRAM

2009-03-02 @ 07:25:59
Postat av: Tine

Haha... Jo va mysigt me Norrland! å slippa Örebro! Fniss.. Kram!

2009-03-02 @ 08:23:07
URL: http://minds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0