...

Klockan är kvart i sju på morgonen och jag har tvätt att tänka på så det blir tvättstugan o hemmet att springa fram och tillbaka till.

Gårdagens summering var att årsmötet gick bra och att man måste ha extra årsmöte. Det är väldigt svårt att få in folk till styrelsen och jag saknar den gamla tiden då alla var villiga och konkurrerade för att sitta i en styrelse. Tänk att dagens samhälle har förändrats så mycket idag.

Melodifestivalen, ja vad ska man säga?? Folket har röstat och att skicka Malena till Moska vad säger ni om det?? Jag tycker det är synd om Molly Sanden för jag tyckte hon sjöng så fint och det är märkligt att hon bara fick 2 poäng och att hon inte fick ett enda poäng från svenska folket!!..

Märkligt märkligt.

/Addie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0