Idag...



I dag är det torsdag och då blir det en kort arbetsdag för mig. Jag ska jobba i några timmar och sen ska jag tillsammans med teckenspråkslärare ta alla våra elever från årskurs 1-4 till bio Roxy. Nu i helg blir det Visuel Filmgala och då får man se filmer som flera döva personer har producerat filmer.

Jag tycker det ska bli spännande att få se de filmer de kommer att visa och det är extra roligt att det är döva personer som producerat filmerna. Inombords känner man sig stolt över det för det är roligt att se att många ser möjligheterna istället för hindren.

Imorgon får man besök från Stockholm och de sover över här till söndag. Ska bli kul att få gå ut och roa sig lite för det är så sällan jag gör det. Nu har jag iallafall en helg att se fram emot.

Ha en riktig fin dag ni alla

/Addie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0