Njuter av..



Njuter av känslan att det är vår ute. Solen skiner strålande och dagarna blir ljusare.

Man känner sig glad och ja, jag längtar till all snö försvinner och att man slipper
så mycket kläder på sig.

Jag log för det mesta idag för det är bara så härligt och när jag hämtade pojkarna
från dagis och sen kom hem så log man inte längre

Jag har glömt att pojkarna så lätt släper med sig all sand och jag suckar bara

De tog av sig skorna och vips strömade det full av sand just i hallen

Ja ja jag ska bita ihop och vara tapper - ska ändå glädja mig över att våren är kommen!.


Sandkramar från Addie

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej!

Ja, kan hålla med dej, underbart att våren har kommit, men inte kul när det kommer med in sand från barnen. Bara att le och sopa efter dem, men de har ju varit ute i flera timmar så det är ju något bra med det. ;)



Hihi, ja jag har haft kort hår förut, inget jag vill ha igen. Haha..

Ja, rekommenderar dej att testa snowboard, det är såå underbart! Men det går oxå bra med slalom ;)

kram

2009-03-19 @ 20:28:42
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

Hihi har samma problem här inga barn dock en hund som drar in all sand, skräp, små kvistar och lövbitar i pälsen.. GUD!! dammsuger typ varje dag hjälper inte!! hihi

Man vill helst inte gå barfota här längre speciellt inte på nätter haha..

2009-03-19 @ 20:49:11
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0