Besök på Colins nya skola!

Nu måste man inse att min pojke börjar bli stor



I dag besökte vi Olaus Peteri Skola och det var verkligen en stor skola måste jag säga!!. Att min lilla grabb ska gå där känns så märkligt - tiden har bara gått så fort så fort som jag så ofta säger.

Vi tittade runt, fick träffa fröknarna och skolans rektor och vi hann med en fika och ja jag måste säga att det var verkligen fint inne och man kände sig direkt trygg inom sig. Det är skönt att veta att min grabb ska gå i en bra skola och man såg på Colin att han trivdes så bra för



Colin ville inte hem och det blev en hett diskussion mellan oss. Han ville stanna, han ville börja redan nu. Jag sa till grabben min att först måste vi ha sommar och sen börjar skolan, men enligt  honom är det för långt tid och han började gråta. Det tog verkligen en tid att förhandla med Colin min, men sen fick jag tyvärr med all kraft

Släpa hem en söt gråtande pojke


/Mamma Addiswa


Kommentarer
Postat av: Ira

hihihihiihihihi...bådar gott att han inte ville gå hem!! då ser han fram emot hösten! hehe... kram

2009-05-19 @ 08:05:56
Postat av: Maria J

Gulligt att han inte vill hem.. Då vet du vad du förväntar dej till hösten!!hhi..KRAAMMMM

2009-05-19 @ 09:46:50
Postat av: Tiny

Ska bli så härligt komma ut te Norr igen när man ska hälsa på dej! Älskar NORR!! ;) Kram puzz

2009-05-22 @ 10:18:50
URL: http://minds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0