Det kom...

Det kom ett meddelande från min älskade tös



Hej! Jag har det jätte bra och har druckit late på Starbucks underbart!.
Kan du ge mig en hint om vad du vill ha som mors dag present? Jag
ska handla med euro


Puss o kram och jag älskar dig


Det är skönt att tösen min har det bra i Prag, men måste hon nämna att hon tagit en kopp late på Starbucks???  Det gör mig galen och det vet hon ju - det där gjorde hon medvetet!!


Jag blev tokig faktiskt - Va?? Finns det Starbucks i Prag??????  


Varför finns det inte STARBUCKS i Sverige för??? När ska någon fatta att det behövs här hemma med!!!!


Nåväl


Eftersom Channie frågade mig vad jag önskade mig till mors dags present så är det ju mors dag i dag så jag önskar alla mammor en härlig


MORS DAG OCH SOLEN SKINER STRÅLANDE PÅ OSS ALLA!.

/Addiswa

Kommentarer
Postat av: Iréne J

För mig tyckte det finns i Sthlm...

Ja det finns numera överallt nu, till och med i Japan, skickade bildblogg förut från Malin som drack latte för att reta mig att hon just satt och njöt på Starbucks.

Kram på morsdag!

2009-05-31 @ 08:45:40
Postat av: piggelin

Starbucks!..saknar det också! Pi finns det i Prag!?..Bra att veta;) kram

2009-05-31 @ 12:31:51
URL: http://dansarengirl.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

Hihi, ja Starbucks, jag besökte starbucks i London det fanns i varje hörn där..fyfan! livsfarligt... det finns i Budapest oxå så det förvånar mig inte att det fanns i Prag, det finns t.om i Kina! hihi. bara Sverige som e tröööööögg... finns ju i stort sett varje lände rnu tror jag ..typ..hehe

2009-05-31 @ 20:06:24
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: aö

det finns en på kastrup flygplats. en kompis bad mej handla där innan vi möttes på tåget. jag jobbar nära kastrup flygplats.. så jäkla gott när jag fick smaka av lite.. efter det har jag köpt där fler ggr. farligt god!!

2009-05-31 @ 20:22:33
Postat av: Tanja

Jag e oxå GAAALEEEN i Starbucks latte. Vill också ha...Finns nära kastrup flygplats. Jag drömmer väl inte?? Jag har googlat och letat och hittar inte STarbucks i Malmö. Hörde ryktet om det.

Det finns också i Turkiet och andra länder t ex Egypten..Va fan varför inte här i Sverige då..??? Hehe



Ivana retade mig oxå. Hon köpte en mugg och sen lade sminkprodukter i muggen. Gav mig i julklapp. Jag var så lycklig och trodde att jag ska få kaffepulver och kan göra hemma. Nope!! Mina ögon nästan trillade ut när jag fick syn på muggen. Max lycklig och kunde känna att kroppen vibrerade..ge mig latte..typ..



2009-06-02 @ 09:25:35
URL: http://w
Postat av: aö

tanja - jaa starbrucks finns inne på kastrup flygplats, nästan bredvid ankomst-hallen. jag pendlar till jobbet o stiger av/på vid kastrup flygplats så därför.. :)

2009-06-04 @ 10:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0