packa och skönt..



Nu i helg försöker jag packa och kasta så mycket det går .


Det är skönt att solen skiner och trots att jag inte gillar grannbarnen där vi bor så tycker jag bara det är ännu SKÖNT att grabbarna är ute så mycket de kan. De kan vara ute i timmar och när de är hungriga kommer de hem och äter sen är de ute igen tills det är dags att varva ner och ska sova. För min del är det ju det bästa för att jag ska kunna koncentrera mig för tiden går alldeles för fort. Det är inte så långt tid kvar tills vi flyttar.


Pojkarna vet dock vad som gäller om de bryter regler och de verkar ha fattat det nu!


/Addiswa

Kommentarer
Postat av: Iréne K

Samma här - packar grejjar rensar källaren i mörkret. Men solade 25 min nu på balkongen för att få lite färg på kinderna. Lite fräknar vore också tacksamt att få. älskar fräknar!



Grabbarna ute hela dagarna wow säger jag - DET kallas för BARNDOM!!! Att låta fantasin springa iväg med massor av ideér både bra och dåliga men ändå fantasi utan prylar.



Att barn stimuleras att leka utan färdiga leksaker är den bästa barndomen.



Så var det för de flesta när vi växte upp - det är tragiskt att så många barn inte får det idag.



KRAMMMMMMMM

2009-05-16 @ 13:27:42
Postat av: maria

lycka till med packa och kasta saker. Undrar hur gick med våningsäng? Samma med Albin o Laura som älskar ut och leker nästan hela dagen, oftas brukar de gå in först och fråga om får hälsa på en kompis som bor i ... namn... ok då vet jag. så de springer i väg och leker hos ... m.m.. hoppas det ska bli bra väder i sommar :) Kramm o trevlig helg..

2009-05-17 @ 06:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0