Så unga att bli så kära!!!



När jag var 5-6 år kände jag inte till vad ordet kärlek betydde.

Jag visste inte ens vad ordet kille betydde för en tjej

Jag började fatta det i mycket sen ålder

Ja när jag var typ 12-13 år blev jag kär och förstod vad killar var till

MEN


Jag har två grabbar

den ena blir snart 5 och den andra blir snart 6

De vet vad ordet tjej betyder

De vet vad ordet kärlek är

Prinsen Colin är trogen Kär i prinsessan Emi och med Emi hoppas han gifta sig med en vacker dag

När Colin var 3 år så sa han att Emi var hans flickvän!

Nu har lillebror Yannick börjat intressera sig för tjejer han med

Han blir 5 och har sin flickvän Emma hos sig och de leker mycket ute tillsammans

I dag satt de så tätt tillsammans och höll om varandra!!!

Nick sa att han är jätte kär i Emma!

Vad gör man??



Så unga att bli så kära - är det så det är i dagens samhälle???


Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

:-) gud vad sött!!! Kram kram på dig

2009-05-17 @ 20:26:33
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Iréne K

Jag tror att många blir kära tidigt men att visa så mycket som dina grabbar är lite ojoj kanske jag får se det. Mina tjejjer har inte suttit med en grabb och sett kär ut när de var fem år... hm..



dina är nog mycket speciella och varma grabbar , be proud!!!!!



Men lite lektion om blommor och bin kanske de behöver ganska tidigt, fniss!

2009-05-17 @ 23:22:34
Postat av: pepo

Haha vad sött. Alla är olika. Albin vägrar pussa tjejer och absolut inte att tjejer ska vara kära i honom. Fast det är så många tjejer som är förtjusta i hnm. Han är irriterad på det. Haha. Kramar

2009-05-18 @ 07:49:42
Postat av: Fia

Hahaha, ja, kanske det. Men han säger alltid att det är han som är i magen. Hmm, men får kolla med honom sen. :)

Kram

2009-05-18 @ 22:11:55
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0