Här kommer svaret...

Det är superintressant att bara 8 har svarat på min fråga om mig trots att jag får ca 70-80 besökare på min sida.

Kom igen folk - är det så osäkert att svara på frågan?? äähhh ha lite kul och lär känna mig, du som besöker mig flitigt varje dag!!



Kul att ni alla svarade att min favorit program är Desperate housewifes förutom väninnan I som gissade på Uggly Betty. Funderar om jag verkligen har nämnt henne till dig vännen???? för jag sitter med STORT frågetecken att jag gjort det flera gånger?? öhh??? är det mitt kassa minne???

Men ni som tror på Desperate???? Är jag en sån som verkligen älskar programmet?? Trots att jag kollar den så är det definitivt inte min favorit.

Jag gillar nämligen att titta på CRIMINAL MINDS -  Sitter faktiskt fastklistrad framför den och jag blir så sur om jag missar ett avsnitt om något annat kommer ivägen för min del.

Så en Criminal Minds freak är jag faktiskt och här bidde ingen vinnare!! 

Cheeera folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0