Ikväll ska jag...


Bild: google

Jag tycker det ska bli mysig med tjejmiddag då får vi kvinnor kackla, skratta och bara ha trevligt o mysig.

 Jag har två olika tjejmiddagar som består av olika grupper och nu är det en tredje som jag ska med ikväll. Jag blev bjuden i våras till en fd kollega och så blev jag så glad när hennes väninna bjöd in mig nu till ikväll. Jag är yngst medan alla de är 50 år, men ändå en så mysig och trevlig grupp att jag TRIVDES när jag var med dom sist så jag ser verkligen framemot att få umgås med dem ikväll.

Tjejmiddag är inte alltid så lätt. Man har försökt ett antal gånger, men det slutar alltid med att det inte blir flera träffar efter 2 till 3 träffar och det tycker jag är tråkigt.

Nu har jag iallafall två st som jag håller hårt om och även om det var så himla länge sen så hoppas jag att vi ses snart och ni vet vilka ni är så hallå - vems tur är det? :P

Jag vill önska er en trevlig kväll och känn kramen till eder alla!


Kommentarer
Postat av: Tiny

Ja du, det är pi DIN tur... egentligen, så sa vi sist :p

2009-11-27 @ 17:11:43
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Ira å Mio

Ojdå! tre olika tjejmiddag gäng! det va inte dåligt, jag var med i en grupp för flera år sen och vi sågs typ 10 ggr sen blev de flesta gravida och en flyttade till Örebro sen rann det ut i sanden, flera år sen sist... saknar den tiden ibland!



Treeevlig kväll å tjejmiddag! kram

2009-11-27 @ 18:04:31
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: maria

Ha kul tjejmiddag kväll :) kramm

2009-11-28 @ 08:18:41
Postat av: Iréne Thalin

Jag hade tjejmiddag våren 2008....den var super..

2009-12-01 @ 09:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0