Just nu....

Har jag en söt liten kompis som heter



Bobo. Han är så himla söt och så lekful av sig. Johanna som ibland sover hos oss tog med sig Bobo och i morse gick jag en lååånnngg promenad med honom.

Jag insåg hur lycklig jag blir av att ha en hund och att få leka och bara gå ut på lång promenad. Jag saknar Donna än och ibland pratar vi om att ha en hund en vacker dag och det ska vara en dag då man vet att man har tid och inte är så borta så mycket.

Bobo är en härlig hund och jag hoppas att Johanna kommer ofta med Bobo så att jag får gå ut och bara njuta av stunden.

Hunden är människans bästa vän!

Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

Ja Bobo var verkligen söt! liten å söt... :-) tur du har Johanna som du kan få njuta av hundarna en stund! kram

2009-11-28 @ 10:21:41
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja, jag hann bra med att julpynta, och även idag. Nu ser det riktigt juligt därinne, kanske lite för mycket redan vid 1.a advent, men det är så mysigt! :)

Kram

2009-11-29 @ 13:11:00
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0