Regn regn och filmys


Bild: Google

Gud vad trött man blir på vädrets makter. Det har ju regnat hela tiden och i flera dagar. I går tittade solen fram lite, men sen kom regnet och det har regnat sen dess. Hemskt huvudvärk har man och man blir ju riktigt trött och det är ju deppande att se ute.

Jag och flickorna bestämde att hyra film och vi kollade på



Jag kollar knappast på filmer och hyr nästan aldrig, men den här filmen var otrolig bra. Ni som inte sett den borde se den. Jag och töserna mina var som fastklistrad framför filmen och vi log när filmen slutade och bara sa:

Wow - filmen var ju otrolig bra.

Killarna mina var snällt uppe i sitt rum och tittade på en annan film och de gick inte ner och störde oss och det förvånnade mig, men samtidigt var det skönt att få koppla av så det var en mysig söndag trots vädrets makter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0