Lördag den 3 okt

I dag ordnar föräldrasektionen skattjakt hos Mette och Lars och dit vill man så gärna, men har man ingen transport så är man illa tvungen att stanna hemma :0(   ni kommer att ha kul och hoppas det blir mycket skatt som barnen hittar.

Nu på morgonen är det tvätt och städning och sen ska jag iväg till stan för att köpa present åt en kompis som fyller 40 år.

Pojkarna och jag ska uppvakta Jessica som fyller 40 och det ska bli trevligt och så träffar man några gamla klasskamrater från grundskolan.

Nu har man gratulerat de flesta vänner som fyllt 40 och det är inte så långt tills det är min tur. Ska man glädjas över det?? ålderkrisen tar över mig sakta, men vad ska man göra åt det man blir ju ändå 40 snart!!


Kommentarer
Postat av: maria bra

hi hi.. snart 40 år.. snart är det min tur också om 5 år.. hihi.. men man får tänka postivit framöver än ålderkrisen.. he he :) kramm m

2009-10-03 @ 09:48:03
Postat av: Jenny

Kära Addiswa,



tusen tack för dessa fina orden på min bloggsida. Du vet att det hade varit en stor ÄRA om jag kunde få fotografera din fina familj. Om ni kommer att ha vägarna förbi skåne är det bara att maila mig på [email protected]



STOR KRAM

2009-10-03 @ 13:03:12
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Catharina

Heej!! Du har ju fin bakgrund.. Jag vill ändra min bakgrund men jag kan inte.. :( Ha en trevlig helg. Kraam

2009-10-03 @ 16:33:47
URL: http://caromira.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ojj vad många det är som fyller 40 i år, rena 40 boomen pi! :) Hoppas du får en trevlig kväll, och om du Jessica läser detta - GRATTIS på 40 årsdagen!



Kramkram

2009-10-03 @ 17:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0