Veckan som gått



Varje vecka som kommer och går Gör det med stormsteg. Man Måste Checka Alla aktiviteter och planeringar man har vecka för vecka.

Den här veckan Har inte så mycket Hänt

¤ Vi har Louis Fortfarande hos oss och han har på rekord tid Fått en hel del kompisar i Örebro. Han har till och
med besökt Risbergskaskolan och fick träffa RGD / RGH elever med Alexandra Royal som Fått veta mannen. Bra
för Louis och roligt för Eleverna Att prata Amerikanskt teckenspråk.

¤ Louis besökte Också Tullängsskolan Tillsammans med mig Där jag har ASL med mina elever. Med STOR
besvikelse så kom bara 2 elever av 10 - Rena rama pinsamt för mig. Jag berättade för Eleverna En vecka
tidigare Om att de kan Utveckla teckenspråket för Att Föra dialog med Louis och jag som Trodde Att Eleverna
med stor nyfikenhet skulle Komma män Nä Där hade jag helt fel!

¤ Channie hade konsert på tisdagen och jag var fast hemma PGA Ingen Barnvakt, sa Louis och Athina gick dit
och Lyssnade och de sa Att konsertet var toppen.

¤ Föräldramöte på Yannicks dagis och det var intressant.

¤ Jobbade extra hos Cafe019

¤ Colin är stolt över Att han Fått lära sig spela gitarr. Går på musiklektioner på onsdagar.

¤ Colin har nu Fått bekräftelse Att han ska spela fotboll för Rynninge IK och han längtar Att Få träna med klubben.

¤ Nicks tand är jätte löst, men så upptäckte vi Att en ny tand börjat växa den Redan bakom Lösa tanden så får
plinga till tandläkaren för Att Få tid.

¤ Vi skulle åka till Stockholm mannen insåg Att det var väldig Att Dyra tågbiljetter jag väntar tills nästa månad.

¤ Brorsan min fyllde 40 i torsdags och Hoppas du fick en fin dag med familjen.

¤ Vi Fick nu reda på Att Kraft Måleri kommer tapsera Channies ROM I Början av veckan och sen blir det pojkarnas
rom.

Så har det Hänt under veckan och nu är det lördag och jag riktigt vet inte vad vi ska Göra Men vi kommer på Något under dagen.

Ha en skön lördag!
 

Kommentarer
Postat av: maria

ojj massor planering för dig.. samma med fullbokning som jag kollar i min alamacka.. he he..men nästa vecka är jag mammaledig :)

2009-10-24 @ 21:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0