Dags att ta bild på min härliga familj!


Bild: google

Bilden på mig tillsammans med mina älskade barn fick mig nu att inse att det är dags att ta ny bild på familjen. 

Jag söker en fotograf där ute som till rimlig pris gärna tar fina bilder på mig och barnen tillsammans. Jag kommer även att kolla lite i affärer vad det kostar men vet att det är dyrt.

Jag vill att bilderna ska vara speciella och både i färg och svart/vitt.

Finns det någon därute som kollar min blogg som själv är fotograf och som vill ställa upp?

Bilder säger mer än tusen ord och jag vill visa världen hur mycket jag älskar mina barn och de betyder så mycket för mig.

Barnen är mitt allt


Kommentarer
Postat av: Maria Edström

Såg ditt blogg via en persons blogg. Jättefin blogg du gjord. Kikar gärna in min blogg. Adress ser du här ovanför ajg skrev. Ha en bra dag

2009-09-29 @ 15:52:36
URL: http://ashleymia.blogspot.com
Postat av: Anne Z

Åh fina bilder på er:) kramm!

2009-09-29 @ 16:01:03
Postat av: Camilla

Hejsan!

jag är förvisso amatör (?) på fotografering men jag tycker om att FOTA i alla fall! jag vet att det finns fler mer duktiga fotografer men jag kan tänka mig ställa upp i alla fall!

Kram Camilla

2009-09-29 @ 16:30:43
URL: http://rainred.blogg.se/
Postat av: Maria bra

ja sant, svart/vit är så jätte fint och snygg.. själv min syster älskar ta fotografer, har läst 3 år medie med fotografer.. har tag foton på oss alla familjen för många år sen.. snart är det dags att ta foto igen på oss med svart/vit färg.. jätte snygg.. kramm

2009-09-29 @ 16:52:02
Postat av: Fia

Hej! Fin header du fått! :) Jaa, du ville ha tips på någon fotograf, kan varmt rekommendera Micke Sundberg, han som fotade vårt bröllop. kika in på www.msun.se Han har ingen studio men han är duktig! Har oxå funderat på att ta familjebild, men glömde bort det nu. Ska nog kolla med honom :) kram

2009-09-29 @ 16:58:51
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: sara

Några tips på teckenspråkliga fotografer...



emelie, http://cuoresphoto.blogg.se/index.html som bor i österhammar men brukar åka till Örebro då och då...



Rebecca Hellqvist, jag vet inte om hon bor kvar i Örebro eller ej.. Men ja..



Jacob Jakobsson (tror att han heter så..)



Pernilla Falk men hon bor ej i Örebro men kanske tycker hon att det är kul att åka och fotografera er?



Det finns säkert flera men kan inte komma på deras namn... =) Hoppas att du hittar någon fotograf som ni, familjen får bra personkemi mellan er och känna er trygga med denne.



Lycka till!

2009-09-29 @ 17:54:43
Postat av: jimmy

han är skit bra! ;)

2009-09-29 @ 18:14:47
URL: http://www.msun.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0