Kvällens fråga

Varför kvicknar folk till när man i god tid - ja i flera månaders tid informerat om Dövas Dag?


Om priset på vad det kostar före 15 aug


Att priset höjs den 16 aug


Och när stora paketet samt lördagens BBQ aftons biljetter är slutsålt


Då vaknar folk till liv


Jag bombas av 100 mail varje dag


Mitt mobilnr som är privat kommer ut som löpeld till många som sen bombar mig med massa sms


I deras mail och meddelanden får de panik över att biljetterna är slut


Många vädjar om att jag ändå ska fixa biljett åt dem


MEN HALLÅ??!!!


Vår information på vår sida har funnit sen i mars och i hela   5 månader hade man kunnat betala i god tid!


Varför VAKNAR FOLK TILL just när biljetterna är slutsålt??




/ En stor frågande Addiswa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns faktiskt MÅNGA döva än de som anmält sej och inte vet om dövas dag. Så det inte är så konstigt....?

2009-09-03 @ 23:34:53
Postat av: Åsa

Det är ju TYPISK av dom....Jag tycker Du och dom andra har jobbat jätte skit bra...ovsatt dom inte läsa NOG TYP i god tid.... jajamänsen MEN .... NI är bästa ....KRAM ( komihåg )

2009-09-04 @ 05:32:29
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Mona

Lilla addie...det är så det blir när man ansvarar för ngt stort evenemang...hade samma problem med Visuell filmgalan... Stackaren jag vet hur du känner dig :) allt blir alltid fel oavsett vad man gör :) du är duktig du - fortsätt o arbeta på ditt vis så går det bra... Kram

2009-09-04 @ 08:21:20
Postat av: Ingela

Hopplöst, det är alltid samma visa när det gäller såna arrangemang. Alla verkar tro att det är så självklart att man ska vara med och kunna köpa biljett i sista minuten. Men så är det inte! Döva får för tusan lära sig att vara ute i tid o boka precis som alla andra arrangemang som ordnas överallt ute i samhället.



Ni gör ett kanonjobb o förtjänar en stor kram för att ni ordnar Dövas Dag!

2009-09-04 @ 11:47:40
Postat av: Maria J

Du vet att ni har gjort ett jättebra jobb!!! Det är många som tror att det fixar sig i sista minuten men så är det ju inte. Ni har gått ut med informationen igod tid! Så är det bara! Missar man så missar man!!! Mycket bra jobbat av er i organisationen! Känn kramen

2009-09-04 @ 12:14:51
Postat av: Anne Z

Ta inte personligt bara... Tyvärr får man räkna med när man är ansvarig i en stor verksamhet.. Puh!!

KRAM på dig!!!!

2009-09-04 @ 13:19:50
Postat av: Erika

En jättebra fråga!



Kom på en tanke om man kanske kunde få råd o tips från tidigare dövas dags ansvarig vad man bör tänka på osv... tex att man kan förebygga onödiga klagomål...



Vet precis hur det kändes när jag jobbade med dövas dag tidigare...



Men jag tycker att ni har gjort bra ett jobb...



Ha en fin helg!



Kram..

2009-09-04 @ 14:03:14
URL: http://www.metrobliggen.se/erika57
Postat av: Anonym

Det är så typiskt, vad jobbigt. Men jag tror att du är duktig! Det går över snaart... :)

2009-09-05 @ 10:45:36
Postat av: Tine

Så typiskt! men ni har gjort ett kanonjobb och JÄTTEKUL att dte är slutsålt!! :D Kram!

2009-09-05 @ 23:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0