anders.se

För över en vecka sen var jag på release thea party inför andra säsongen av anders.se. Nu visar de sin andra säsong och jag njuter av för varje stund när jag kollar på filmen. Filmen visar i 8 delar och jag tycker ni ska kolla på den.

Jag är imponerad på Mindy Drapsa och Filip Burman och jag ser fram emot många framtida filmproduktioner som de säkert kommer att göra längre fram.

anders.se visas varje söndag/måndag och den är ute i en vecka sen är det ny avsnitt varje gång. 

Ha en rolig tv stund på ert härliga språk: TECKENSPRÅKET



www.svt.se/teckentorget

Kommentarer
Postat av: Jono

Jag gapar så stort. De har gjort väldigt bra tv-serie. Jag skrattar åt my, älskar henne i tv-serie. "4år tolkutbildning ändå räcker det inte!". skrattar Det är jättebra tv-serie!

2010-04-05 @ 21:05:48
URL: http://jono89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0