Härligt

Det är så härligt ute och jag skiner som solen och tycker det är så skönt att våren börjar komma.

Jag hoppas dock att det inte blir varmt allt för tidigt för om vi får för tidig värme så tror jag att sommaren blir sämre så hoppas vi får lite varierande väder i april och delvis maj sen får solen gärna titta  fram riktigt när det är juni och juli.

Kan berätta att jag sökt ett jobb och sen har jag blivit frågad om jag vill jobba 50% på ett annat jobb. Jag hoppas innerligen att jag hittar jobb snart och så länge jag försöker tänka positiv så kommer det nog att gå bra för mig snart.

Önskar er en härlig sen kväll och att solen fortfarande tittar fram så här sent för här skiner solen än och det är bara så härligt så härligt.

:0)

Kommentarer
Postat av: Iréne Thalin

Håller tummar och tår och även ögonen i kors!



Good Luck!

2010-04-14 @ 20:35:57
URL: http://thalintankar.bloggplatsen.se
Postat av: Ira

Låter ju positivt!! håller tummarna! När är du barnfri under maj månaden (dvs Uffe har pojkarna)? försöka hitta en helg för date på min balkong ;-) hihi kram

2010-04-14 @ 22:43:16
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Tack för din trevlig kommentar på min blogg.

Ja det är härligt med väder. Jag njuta typ redan nu.



Ang din kommentar, jag förstår att du tycker att jag ska vara kvar och kämpa i dövföreningen men jag känner inte att jag har ork att energerar mig i dövförening. Om jag ska vara ärlig, dövförening i Göteborg dör ut inom 20 år om de beter som de har nu . Jag har märkt att det är likadana i flera föreningar. Så jag tycker bättre att ta avstånd av deras beteende. Jag har sett det är så i flera föreningar då jag känner bättre att jag ta avstånd av dövrörelsen. Jag har blivit tillfrågan att jag vill sitta i GTU (Göteborg teckenspråkiga ungdomsklubb)ev nya styrelsen men jag sa nej för att jag känner mig inte lust att aktiv inom dövrörelsen. Så jag känner för tillfället. Kanske så småningom ändrar jag mig.

2010-04-15 @ 11:55:59
URL: http://internett4000.blogg.se/
Postat av: Askungen

Det ska gå bra, ska du se.



Vad för områden du ska jobba med?

2010-04-22 @ 16:47:09
URL: http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0