Lugn helg!


Bild: Google

Det blir en lugn helg för min del och det tycker jag är skönt. Pojkarna är hos pappa sen i ondsdags och kommer hem imorgon och det var ett tag sen pojkarna var där.

Vaknade kl 10 och utvilad för det är så sällan man får sova så länge på morgonen. I går (fredag) fick jag besök av fina Elin och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Tack Elin för besöket och för det goda vinet som jag gillade och den var riktigt good. Att prata om intressanta saker och sen upptäcka att klockan nästan var kvart i ett kan man fråga sig varför tiden ska gå rusa iväg så himla fort.

I dag ska jag bara ta det lugnt och koppla av. Tina sitter i sitt rum och kopplar av medan Channie fixar och trixar innan hon ska iväg till Hjalmar Bergmans teatern för att ge sista förställningar som hennes klass och alla som går på EST har. De har nämligen vårkonsert och har visat nu några kvällar i veckan så ikväll gör de sista förställningen.

Önskar er en fin och härlig dag mina bloggläsare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0