Colin dyrare än systrarna!



Colin är som 7 åring tidig mode medveten och det har jag skrivit tidigare om. Det blir ofta snack och förklaringar och förhandlingar varför jag inte alltid kan eller om jag tycker det är onödigt att köpa det han vill ha.

Jag måste faktiskt säga att Colin är definitivt dyrare när det gäller kläder i jämförelse med sina systrar när de var små, så ibland önskade jag att han var som systrarna, men nåväl alla barn är olika och Colin med sin beslutsamhet vet vad han vill och pratar om!.

Bilden togs nu på morgonen innan han gick iväg till skolan

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: pernilla

hahaa. man får räkna med all tjat. kramar

2010-08-26 @ 19:22:05
Postat av: Di

Det är inte lätt att vara mamma ibland - det förstår jag!! Kram

2010-08-26 @ 21:11:14
URL: http://andijo.blogg.se/
Postat av: Fia

ojoj! Min edwin är inte där ännu, han vill gärna ha tuffa kläder, ja, men de behöver (tack och lov) inte vara dyra.. :) Men nu fick de iaf varsin dyra cykel. suck! Men de var såååå glada, så nu får vi hoppas att de inte vill ha ngt mer som är dyrt. :)



kram

2010-08-26 @ 22:17:07
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0