Dagen blev lite CRAZY!


Bild: Google

Morgondagen började med att killarna mina vaknade 2 timmar för tidigt inför dagens fotbollsskola som de ska hålla på med den här veckan. De tjatade så när vi skulle iväg och jag kände mig lite stressad på deras tjat. Packade och fixade och så minns jag tydligt att Nicks fotbollsskor var på ett ställe, men där var det bara en och jag letade som en galning efter andra skon och det tog hela 20 minuter tills jag hittade den långt inne i skåpet??? vet faktiskt inte hur den kom dit. Vi var så stressad alla tre och hade bråttom iväg till fritids för att hämta stövlarna eftersom det var så blött ute så vi cyklade fort och därefter till Pettersberg IP.

2 1/2 timmes träning sen snabbt cykla hem och hade tvätttid kl 12-17 så det blev mycket springande mellan hemmet och tvättstugan och att fixa lunch till killarna och därefter få iväg dom till fritids så det var snabba ryck för min del. Hann gå upp o ner en stund innan jag fort cyklade iväg till Tullängsskolan för att träffa min blivande chef och för att skriva på anställningsavtalet och nu är det skönt att veta att man har jobb från den 16 aug.

Cyklade hem och fortsatte med tvätten och städa och röjja hemma och sen hämta killarna. Jsg fick nu för mig att gå igenom alla kläder i killarnas rum för det bildade en stor hög på ett hörn och nu tog jag mig an at fixa och gå igenom vad som ska lämnas hos myrorna och vad man ska sälja och det höll jag på med fram till 22.00!!!.

Nu försöker jag sitta ner och blogga och samtidigt varva ner och snart ska man gå och lägga sig. Det jag tänkt i dag med allt springande och fixa ditt och dax så har jag definitivt brännt en stor mängd kalorier!!

Jag hoppas dagen blir lite lugnare imorgon - det återstår att se för ni vet hur jag är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0