Från gårdagens Lucia!

Lite bilder från gårdagens lucia och som sagt var det en mysig kväll och det är riktigt skönt att de hade lucia kl 17.30 och man var inte stressad som man annars brukar vara. Flesta skolor och dagis har ju lucia så tidigt på morgonen och jag minns hur stressad jag var för att sen hinna iväg och jobba.



Dålig bild, men där är Colin utan stjärna - jag visste inte att det fanns olika storlekar och jag köpte tydligen för liten och så var jag så stressad. Så Colin fick vara utan och han var sur, men ja så blir det när jag inte är så van eftersom det var första gången jag fixade Staffan dräkt!.

Nick som tomte och det var kul att se



Fika stund och här sitter Athina och Rhia





Mina söta pojkar och tack för en fin kväll med er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0