Nu har lockarna fallit av....

Colin har en tid sen tjatat om att han vill klippa sig kort, men både jag och systrarna har avstyrt hans tankar att klippa sig. Han passar ju så bra med sina lockiga och långa hår, så man ville helt enkelt inte låta honom klippa sig.

Men han var så bestämd och hans pappa var nog bättre på att lyssna på honom och låta honom bestämma, så i veckan så sa jag till Colin att jag bokar tid hos frissan så att han får klippa sig och han blev jätte glad. Han blev faktiskt fin och såg äldre ut. Nu är han så nöjd och glad så när jag ser honom glad så är jag också glad.

Före:



under tiden hos frissan



Efter att ha badat och tvättat håret och satt på sig pyjamas så blev resultatet:



Så glad är han min lilla pojke!


Kommentarer
Postat av: Fridolfina

Å nu är han fin till jul din pojke! =) Mötte dina söner på bibblan för några lördagar sedan och Colin sa till mig " Vet du vem min mamma är?" Hihi sött!

Trevlig helg!

2010-12-03 @ 09:15:23
URL: http://tomaatti.blogg.se/
Postat av: Jinna

Mini Michael Jackson... ;) Sött!

2010-12-04 @ 18:20:17
URL: http://www.jinna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0