Alla hjärtans Dag!

Solen skiner strålande på Alla Hjärtans Dag och jag och barnen ska ut och åka pulka och skridskor.

Gårdagens händelse var att Yannick stannade hemma med storasyster Athina vilket förvånnade mig, men en klok liten kille som jag har. Han sa själv att han inte kommer att sitta stilla i Stadsbiblioteket för att lyssna på saga på teckenspråk. Bättre vara hemma med Tina och koppla av med henne sa lilleman. Gulligt och smart tänkt av honom.

Colin och jag stack till stan för att först köpa present till E som fyller år och som han senare skulle till. Därefter gick vi till biblioteket och  det var kul att se hur C, S och I berättade saga och ni gjorde ett toppen jobb faktiskt. Jag hoppas att flera barn kommer den 20 mars kl 13 så notera det i er almanacka. Colin och jag åkte sen hem och av någon anledning så missförstod vi Isaks föräldrar som skulle hämta Colin för att köra till kalaset, för de trodde att Colin skulle komma till dem. Kalaset ligger uppe vid Rynningeskolan nära rynningeviken så jag fick snabbt ta fram cykeln och skjutsa Colin dit och det var jobbigt för jag gillar inte att cykla ute i snön, men det gick bra.

Lugn kväll och kollade på Melodifestivalen och det var rätt att låta Eric Saade och Andreas Johnson att komma direkt till finalen.

Vi vill önska er


Bild: Google

Trevlig dag på alla HJÄRTANS DAG  och krama om varandra och visa att var och en betyder mycket för varandra.

Den 14 Februari fyller en underbar vän som jag vill gratulera



Min söta och goda vän i mer än 20 år

GRATTIS IRENE PÅ FÖDELSEDAGEN OCH HA EN UNDERBAR DAG.



KRAM din tillgivna vän


Kommentarer
Postat av: maria

Glad hjärtans dag till dig och barnen :) kramkram

2010-02-14 @ 16:21:40
Postat av: Iréne Thalin

Tack stumpan va fint du skrivit! =) Hoppas dagen igår var fin!!! KRAM!!!!!

2010-02-15 @ 10:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0