Dagens fina bilder och sång på barndomsvänner



Athina och Isabella är barndomsvänner sen de var ca 1 1/2 år. Jag minns de två söta som små med knubiga ben med blöja. Tina med sin napp och Bella med sin socka och tumme som hon sög. Tiden har gått så himla fort och här är två sköna och vackra tonåringar.

Även om de två så sällan ses så är det märkligt nog att när vi ses så kan man se att Tina och Bella har samma klädsmak och de har flera gånger köpt samma typ av kläder trots att de inte bor nära och ej ses varje dag.
Man kan säga att det är telepati mellan dom när det gäller mode och klädstil.

Jag och Bellas mamma är så glad att ni än i dag är goda och bästa vänner

Ni är underbara - Athina och Isabella

Kram

Kommentarer
Postat av: Bellas mamma

Det är jag glad också, att Bella och Athina fortf goda o bästa vänner även de inte ses så oftas men har ju varandra när de ses, håller med dig ang "telepati" de som inte ses oftas men har samma klädsmak m.m.. he he :) Jätte fint du har gjort.. Stor kraammm på er allihopa !!

2010-02-26 @ 21:00:28
Postat av: Tine

Jisses!!



Vilka underbara bilder å sång!!! Puzz

2010-02-26 @ 21:04:59
Postat av: Britt

Jaa det känns bra att ha bästisar som man har trygg med varandra.. Jag och nina är fortf bästisar från klass 2.. Hoppas dom gör det också när dom blir vuxna. kram..

2010-02-27 @ 10:55:51
URL: http://bijaadjo.blogg.se/
Postat av: Sussi

Oj, vad de har blivit stora o fina tjejer..

2010-02-28 @ 19:13:21
URL: http://suzzisvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0