Hemma är det


Bild: google

Det har varit rema rama sjukstugan hemma. Först Nick sen Colin och så drabbades Channie och jag samtidigt.

Det är först idag som man börjar må bättre och är piggare och nu hoppas jag att jag orkar storstäda så man får bort alla baciller som snurrar i luften - det känns så för man har inte orkat att städa riktigt noga eftersom man själv var så svag. Givetvis har jag städat toaletten det är bara ett MÅSTE men de övriga rum har man inte riktigt orkat.

Nu ska jag försiktigt sätta igång och städa  för jag har inte så mycket kraft inom mig. Har knappt ätit något och känner fortfarande ingen sug av att äta nåt.

Hoppas ni överlevde ute i stormen det var ju hel sjukt väder ute, man kunde se att det blåste som tusan.

Ha en fin eftermiddag - kväll

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Krya på er... trist start på din först tid som arbetslös :) kraam

2010-02-04 @ 16:12:19
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Majja

Krya på barnen..

Sjukstuga här med.. suck..



/Majja

2010-02-04 @ 16:29:41
URL: http://litenmajja.blogg.se/
Postat av: Tine

Skönt ni är bättre iaf! Här e vi friska, lite svaga bara... Puzz

2010-02-04 @ 18:25:07
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Rosi

oj. stackars er.. KRYA PÅ ER.. kram

2010-02-05 @ 06:41:11
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: maria

krya på er .. många med kramar :)

2010-02-05 @ 07:23:51
Postat av: Iréne Thalin

Krya på er alla, väntar på boomen här men än så länge e det lugnt.

Imorgon har Felix klassen på kalas och då är det lite högre smittorisk =S



Så nästa vecka.. brrr hyff hyff vara lite beredd.. Ska äta mycket ihelgen. =P

2010-02-05 @ 08:40:58
Postat av: cina

ja..det är likadant med oss men vi har blivit bättre nu i ett bra tag... Nu e det Ida som är inte bra och Maritn verkar hängigt nu i kväll. Nåja ..han ska iaf snart ZZzzzzzz...se hur han mår imorgon.. Ha en skön o trevlig helg! Kramkram!!

2010-02-05 @ 22:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0