Känns bra

Dagarna känns bra och jag har börjat att gå igenom mina saker och kastat en hel del som inte kommer till något nytta. Jag ska gå igenom kläder som jag sen ska försöka sälja på loppis. Det blir nog en hel del saker också som ska bort.

Channie vill att jag ska fixa hennes rum så det är en byrå som jag ska måla vitt och sen sätta upp svarta gardiner och lite annat som hon vill att jag ska göra medan hon är i skolan. Jag hoppas att hon gillar sitt rum sen för jag är väl inte en sådan som är inredningsmart, men jag gör nog så gott jag kan.

Snart är det sportlov och då ska jag försöka hitta på något med barnen och vi blir nog hemma i Örebro och åker ingenstans för just nu har jag ingen aning om hur min ekonomi ser ut de närmaste månaderna så det gäller att hålla plånboken H Å R T!

Hoppas ni får en fin vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0