Med förvånnande min...

 

För några dagar sen så pratade jag med en bekant på msn och det är ju inte alltid någon hojtar till även om man har dennes namn på msn. Det dök upp ett mycket intressant samtal som jag blev så förvånnad över.


Bekanten sa att hon läser min blogg och tycker min blogg är bra och intressant. Jag har ju tidigare sagt att jag då och då stöter på någon som säger att han eller hon läser min blogg utan att kommentera.


Men det som förvånnade mig var att bekanten sa att hon aldrig kommenterat något jag skrivit för hon visste inte hur hon skulle göra. Hon sa till och med att hon inte vet om jag skulle gilla eller om jag reagerar att hon är en trogen läsare så därför lät hon bli.


Jag är jätte förvånnad för jag har ju inte lösenskyddat min blogg och då är det ju självklart att alla får läsa bloggen och det är ju jag som valt att ha det så. Häromdagen när jag kollade min blogg som jag nyligen lagt så var det nämligen 12 personer inne samtidigt och läste och jag tänkte: Någon kommer att kommentera men  efter några timmar hade NOLL kommenterat.


wow tänkte jag - 12 personer samtidigt och noll kommentar!


Är det verkligen så att flera av er tänker precis som hon??

Tror flera av er att jag inte gillar att ni läser min blogg?? OM det är så, så tycker jag att ni ska slappna av och jag säger:

NI ÄR VÄLKOMNA OCH LÄSA OCH KOMMENTERA


ATT FÅ KOMMENTAR GER OCKSÅ EN BEKRÄFTELSE ATT NI GILLAR MIN BLOGG

Så enkelt är det  - jag blir bara  G L A D!

Jag hoppas innerligen att jag bröt isen här och att ni som jag känner, ni som är bekant med och ni som jag inte länner

Varsego och signera er  (") (") här!

(obs det är inget tvång att ni måste svara, men gärna då och då och jag blir G L A D)


Bloggaren


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kram på dej vännen jag känner igen som du känner... Ja jag vet det är MÅNGA MÅNGA som har tittar och inte lämnat många har jag fått också veta vem har tittar... Nu har jag sätta in vem som besöka min blogg och vissa folk blev jag pi övveraska ..humm hum.. där har jag funderar mycket om jag ska fixar lösenord jag är fortf. osäkert. Hmm...... Hmm... kände som jag har lägga ut bilder på familj hundar m.m. inga kommterar bara 1-2 st kände i bland om ja tjatar för mkt HAHA´tex bara hundar hundar.. S men nu fickj jag ca 15 st kommterar att fråga .. SUCK



Du vet jag brukar tittar på din blogg . Kram trevlig under sport lov

2010-02-17 @ 05:59:26
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Camilla

jag följer din blogg via bloggkoll så du vet det! Kommenterar ibland bara tyvärr men men ja!

KRAM

2010-02-17 @ 07:40:11
URL: http://rainred.blogg.se/
Postat av: cilla

Heej Addiswa:) jaa, jag är en av dom som följer din blogg och det är nog så att man blir van o ej skriva något eller så är det tomt i huvudet o inte vet vad man ska säga:) men här har du mej som läser din blogg.tycker om sån blogg som du har, lättsam o typ riktig "ögongodis" att läsa:) jagh själv vill så gärna ha en blogg men vete sjutton vad man ska skriva om, men man har det i baktanken,så får vi se:)Kraaam Cilla (från nora)

2010-02-17 @ 08:19:19
Postat av: Fridolfina

Hotja. När ska du ta itu med dina flätor? fniss Hoppas vi kan ses nån dag o plugga trafikskolböcker. =) Kram

2010-02-17 @ 09:03:00
URL: http://tomaatti.blogg.se/
Postat av: Anne B Z

Hejhej. Jag är en av dem som läser din blogg.. Vet jag är dålig på att kommentera...(förlåt)men ska försöka göra mitt bästa;)



Kram

2010-02-17 @ 09:23:18
Postat av: Ira & Mio

hihi jag brukar läsa din blogg o det vet du ju redan :)



Vi saknar dig oxå!!!! hoppas vi ses snart.. så får du mysa med Miopojken! :) kram

2010-02-17 @ 11:59:24
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Maria

förstår dig och håller med dig, samma med mig, inte har lämnat kommentera min också tidigt också.. det är alltid kul att läsa om kommentera. du vet redan att jag brukar läsa din blogg, men inte varje dagar, beror på min dagarna.. he he :) kramm på dej :)

2010-02-17 @ 16:36:11
Postat av: Fia

Ja, de tär såå trist när det kommit mer snö, mer OK om det var i december. Men nu börjar vi ju närma oss ny årstid.. :( så nu borde det verkligen räcka med snöandet.. kram!

2010-02-17 @ 18:05:06
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Katja

vink vink

2010-02-17 @ 18:51:55
Postat av: Anna Sofia

Hejhej, här är en till som läser din blogg då och då. Känner igen det som du skriver, det är många som läser min blogg, men inte lämnat nåt kommentar. Ang att inte våga skriva något kommentar har även jag tänkt hos en annan blogg, och till sist skrev jag något, snabbt blev det lösenskyddat. Nog handlar det inte om mig, men känns lite som: jag kanske skulle inte ha skrivit? Hi..

Ja, jag lämnar kommentar nu när jag känner det finns ett något litet jag kan tänka skriva om. Nu blev det ett långt? hi..

Kram på dig!

2010-02-17 @ 19:09:48
URL: http://ljusthemma.blogspot.com
Postat av: johanna

hoppar fram och ropar HEEEJ!



gillar det du skriver, allt möjligt och speciellt om vardag för en 4 barns mor. helt mysigt!

2010-02-17 @ 19:19:04
URL: http://adina.blogg.se/
Postat av: Lili

Hello½ Jag är en av dem som älskar att läsa din blogg som har många kloka och härliga blogg du har skapat. Inte konstig jag inte svarar... ;/

2010-02-17 @ 20:03:02
Postat av: pepo

jag brukar läsa din blogg och kommenterar det via msnchat. knasigt va? haha kramar

2010-02-17 @ 21:02:45
Postat av: Majja

tjolahopp.. jag läser din blogg, kommenterar inte alltid för de e inte alltid jag har ngt vettigt att säga.. haha...



/M

2010-02-17 @ 21:18:47
URL: http://litenmajja.blogg.se/
Postat av: Britt

Jag brukar läsa din blogg... Tycker alltid att du skriver bra o intressant. Kram...

2010-02-17 @ 22:00:00
URL: http://bijaadjo.blogg.se/
Postat av: Lenita

Hej! Jag kollar då å då din blogg.. Ha det så bra! / Lenita

2010-02-17 @ 22:21:55
Postat av: Pernilla

heej!

du är inte ensam om detta, det finns många läser men lämna inte kommenterar, inte heller min blogg, men jag har många läsare ändå!!

men det är jag som brukar läsa din blogg också=)

2010-02-17 @ 22:25:47
URL: http://philadelphia.blogg.se/
Postat av: Catharina

Jag brukar läsa Din blogg ibland. och lämnar kommenterar ibland. :) Ha det så bra. Kram

2010-02-18 @ 08:20:45
URL: http://caromira.blogg.se/
Postat av: kia

jag py! kram

2010-02-18 @ 15:14:40
URL: http://kiawatha.blogg.se/
Postat av: Sophia T E

Hej hej! Här är ännu en till som också läser din blogg. Jag ska försöka förbättra mig på att ge kommentar någon gång framöver. Tycker att din blogg är rolig och intressant. Du är bra på att blogga. / Kram

2010-02-19 @ 15:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0